Programavimas – naudinga patirtis kiekvienam moksleiviui

by | May 11, 2021 | Patarimai, Uncategorized

Sparčiai vystantis technologijoms, nieko keisto, kad programavimo įgūdžiai tampa vis svarbesni ir vertingesni, o juos lavinantys būreliai – paklausesni. Visgi yra manančių, kad programavimo būrelis aktualus tik tiems, kurie savo ateitį sieja su informacinių technologijų sritimi. Norėdami paneigti šį mitą, pateikiame keletą priežasčių, kodėl programavimo užsiėmimo duris turėtų praverti kiekvienas moksleivis.

Kūrybiškumo šaltinis ir problemų sprendimo treniruotės

Bandymas ne tik tiksliai surašyti komandas, bet ir pačiam sugalvoti, kaip sudėlioti programavimo kodą, skatina giliau mąstyti, pasitelkti fantaziją, o tai lavina kūrybiškumą. Žinoma, programuojant iškyla problemų, o norint jas išspręsti, visų pirma reikia mokėti problemą suskaidyti į mažesnes dalis. Toks įgūdis neabejotinai praverčia susiduriant ir su daugeliu realaus gyvenimo iššūkių: padeda sudėtingose situacijose nepasimesti, pasitelkti logiką, racionalumą ir analitinį mąstymą. Be to, pats susidūrimas su problemomis programavimo metu, bandymas ištaisyti klaidas ugdo moksleivio atkaklumą ir kantrybę.

Augantis pasitenkinimas ir pasitikėjimas

Programuojant vaikas savarankiškai užsiima skaitmeninio pasaulio kūryba – šis procesas didina motyvaciją ir pasitenkinimą savimi. Taip pat eksperimentavimas su programavimo kalbomis, leidžiantis suprasti, kad nesėkmė nebūtinai yra blogas dalykas, o dažniausiai atvirkščiai – tobulėjimo ženklas, moko per daug nesureikšminti klaidų, lengviau po jų atsitiesti ir drąsiau bandyti iš naujo. Kai programavimo metu pirmasis sprendimas neveikia, procesas šioje vietoje nesustoja – tuomet bandomas dar vienas, ir dar vienas, kol problema išsprendžiama. Tai formuoja moksleivio požiūrį, jog vienas netinkamas sprendimas dar nieko nereiškia, atliktą darbą galima tobulinti, o tai padeda paprasčiau žiūrėti ir į gyvenime patiriamas nesėkmes.

Apie Pasimokome.lt dviejų lygių programavimo būrelį

Pasimokome.lt siūlo programavimo būrelį tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems moksleiviams. Pradedantieji, naudodamiesi Scratch ir PictoBlox programomis, domėsis žaidimų kūrimo procesu, kurs savo žaidimų veikėjus bei rašys pirmąsias programas, o pažengusieji mokysis programuoti ir gilins žinias viena populiariausia, dar XX a. devintajame dešimtmetyje danų kompiuterių mokslininko Bjarne Stroustrup sukurta, C++ kalba. Tai užsiėmimai, kurie leidžia moksleiviams geriau suprasti juos supantį skaitmeninį pasaulį, išmokti ne tik naudotis technologijomis, bet ir patiems tapti jų kūrimo dalimi, mąstyti įvairiapusiškiau. Visi šie įgūdžiai prisideda prie sėkmingos ateities karjeros, nesvarbu, kokios profesinės srities ji bebūtų.

Tai tik dalis priežasčių, kodėl jau mažiesiems moksleiviams verta susipažinti su programavimu iš arčiau. Jei norite tuo įsitikinti patys, kviečiame moksleivius registruotis į Pasimokome.lt programavimo būrelį.

Užsiregistruokite į pirmą 1,5 val. pamoką už 5€!

    Viskas NAUJIENLAIŠKYJE

    Naujienos, patarimai, informacija, nuolaidos, nemokamos knygos. Visa tai gali gauti nemokamai iš mūsų jeigu užsiprenumeruosi naujienlaiškį. Atsisakyti galima bus lengvai ir bet kuriuo metu!